JAHA?

2010-01-11, 11:29:53 / Kategori: Allmänt
Sitter i valet och kvalet hur det blir med träningen ikväll... Vaknade med halvt om halvt nackspärr. Första anledningen till att inte kunna träna ikväll. Sen är jag fortfarande förkyld. Jag hör typ ingenting och är rosslig och slemmig i halsen. Andra anledningen till att inte kunna träna. Jag har hört att folk har dött när de har tränat med virus i kroppen...

Äh... Jag ska nog försöka bota mig själv så pass att det blir ett spinningpass ikväll. Måste komma igång igen! Får väl ta nån Voltaren för nacken och en överdos med halstabletter, så kanske det löser sig :)

Elliot har utvecklat sovskräck... Han blir helt hysterisk på kvällarna och vill inte sova. Ändå verkar han inte helt vaken heller, så jag fattar inte riktigt. Varför vill man inte sova?? Jag skulle bli överlycklig om nån tvingade mig att sova flera ggr om dagen :) Men det är ju jag det.
Nu ligger han i alla fall och sover i soffan, och jag passar på att toksurfa för att hinna med alla mina favoritsidor innan han vaknar.

Så hej så länge!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-01-11 / 12:45:52

Vilken tjusig design du fått här inne! Inte skoj att E fått sovskräck - hoppas det går över snabbt! kramar




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: