LUGN LÖRDAG

2010-01-09, 21:14:40 / Kategori: Allmänt
Det får bli en lugn kväll i soffan. Börjar bli riktigt förkyld, näsan kliar, jag nyser och huvudet känns som det ska sprängas. Vi hade ju pratat om bio ikväll, men det hade nog inte blivit särskilt trevligt...
Istället blir det hemmakväll, kanske en film och en rabarberpaj som nu står i ugnen. Kunde vara värre ;)

Nu drar snart träningen igång också efter juluppehållet. Ska bli skönt att komma igång igen, men nu har det varit paus så länge att det minsann tar emot en aaaning vid bara tanken på att gå till Friskis. Men det tar väl nån vecka sen är man fast i träningsträsket igen :)
På måndag vankas det spinning, ska bli gött att svettas ut all julmat och annat gott jag har stoppat i mig. Vågen har tickat uppåt, men det har det varit värt!

Nu ska jag gå och nysa i nåt hörn, sen ska jag glufsa i mig paj. Det ligger även tre Delicatobollar på köksbänken, men mitt samvete säger att de borde ligga kvar där till imorgon... Vi får se vem som vinner, den goda eller den onda sidan ;)


Lille Herr Dregglo ;)

 

Två små marsipanfötter...


Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-01-10 / 00:05:24

Sötaste lille E - inte kul om du blir sjuk men rabarberpaj låter riktigt smaskens! kram

Amanda & Oscar
BLOGG: http://glantan.blogg.se/ 2010-01-11 / 11:24:10

Ja visst är de goa ;)

Hoppas att du är lite piggare!!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: