MÅNDAGMORGON

2010-01-18, 09:08:29 / Kategori: Allmänt
Har just ätit min havregrynsgröt, och nu ska Elliotens gröt alldeles strax tillredas. Väntar bara på att vattnet ska kylas av lite.
Elliot är högt och lågt som vanligt. Det blir verkligen framsteg från dag till dag när det gäller hans stående. Nu kan han ställa sig upp mot tex väggar och skåp. Innan var det ju mest om han hade något att dra sig upp i. Han har även börjat släppa en hand åt gången och ta något enstaka steg längs med möblerna.

Imorse vaknade han vid halv 6. Han satte sig upp mellan oss i sängen, och tittade på oss. När han såg mig tog han ut nappen och lutade sig fram och så fick jag en "puss". Sedan vände han sig mot Jocke, satt och tittade en stund och började sedan viska "pappa, pappa". Sååå söt ♥

Lustigt det där. Han kan säga "baba" högt, men när han säger "pappa" så viskar han alltid.

Dags för bebisgröt, sen ska vi göra oss iordning. Elliot ska till mamma och pappa när jag är på träningen.

Vad gör ni denna måndag?

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-01-18 / 09:45:31

Vad duktig han är lille E, ska bli skoj att få träffa honom igen - mår han bättre? Hoppas träningen går bra! kram

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-01-18 / 10:16:12

Tack!

Så länge vi är friska så kommer vi - Bella är snorig och lite varm här idag, men jag TROR att det beror på att de 2 framtänderna uppe är på väg att tränga igenom - vi planerar att komma iallafall, och får skjuts till dig också så inga besvärligheter inte :-) kramar!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: