SNORSKALLE

2010-01-21, 20:56:25 / Kategori: Allmänt
Igår efter mamma/bebisträffen började jag plötsligt känna mig lite hängig. Och när jag kollade så hade jag lite feber. Nu idag så rinner näsan som sjutton, och jag känner mig alldeles tjock i skallen... Har fortfarande lite feber :( Vill inte bli sjuk nu, skulle ju komma igång med träningen! TYPISKT!



Mamma/bebisträffen var verkligen supertrevlig. Tror vi var 12 mammor och 13 barn i blandade åldrar. Lika mycket som den var trevlig så var den kaotisk, på ett skönt, roligt sätt. Det var verkligen barn högt och lågt, mammor överallt och leksakerna låg som en matta över hela lägenheten.
För vissa av de minsta så blev det kanske lite för mycket stoj och stim, så det blev en del gråt.

Jag tyckte i alla fall det var jättekul, och hoppas att det snart blir en repris. Det är dock lite svårt att slappna av när man har så mycket folk hemma. Man springer runt och plockar och torkar och vill att alla ska ha det bra osv osv. Hann knappt prata med hälften av alla morsor (vilket jag vet att ni har förståelse för!)

Blir kanonskönt ut på vårkanten när man kan köra såna monsterträffar ute, på en filt i det gröna! Ungarna kan springa omkring och greja :)



Nu ska jag nog slänga mig i soffan! Imorgon ska jag följa med Tindra på simskolan, så jag hoppas att jag inte är sämre. Måste kanske även kolla upp Elliotens hosta som har hållt i sig i en vecka ungefär nu. Jobbigt när man inte kan ge honom något som lindrar :(

Som sagt, längtar till våren nu!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: