SWEAT ´TIL YOU BLEED...

2010-01-11, 22:31:51 / Kategori: Träning
Då var årets första träningspass avklarat, spinning. Herreminje vad fort man tappar formen och konditionen! Skrämmande faktiskt. Idag var det som om jag var tillbaka på ruta ett igen, flåsade som en gammal hund.

Men skönt att jag kom iväg, jag var ju inte helt motiverad imorse. Kanske var därför det var extra jobbigt iofs, att jag är lite förkyld. Man kan ju låtsas i alla fall ;)

Imorgon blir det core. Nu ska det bli ordning på torpet!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-01-11 / 22:36:24

Sv: Haha, ja - jag fattar vad du menar ;) Verkar som de flesta skulle bli "rädda" om JAG vore gravid igen! ;)



Star Wars nää, inget jag förstått mig på heller faktiskt... så ska han ha sånt får hans pappa ge honom det ;)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: