SHITLOAD OF FILMS ;)

2010-07-29, 15:22:07 / Kategori: Film
Just nu har vi en massa filmer hemma som väntar på att ses. Det finns en liiiten konflikt bara, och det är att J tycker att han har offrat sig den senaste tiden och sett en del kassa filmer som jag har valt. Blablabla ;)
De som finns hemma just nu är:


♥ Love happens
♥ The time traveler´s wife
♥ Hatchiko
♥ Brothers
♥ Cell 211
♥ Green zone



Det är i alla fall de jag kommer på just nu.
Har någon av er sett nån av dem? De fyra översta är "mina" ;)
Det lutar väl åt Green zone ikväll då, så får J se en grabbfilm i alla fall haha!

Tova
BLOGG: http://trasslet.se 2010-07-29 / 18:24:07

Haha, det där dilemmat känner jag igen...

Igår fick jag tillbringa kvällen i soffan själv framför en romantisk komedi, haha, K tyckte inte alls den var värd att ödsla tid på :P



Åh ja, om Hong Kong-resan nu blir av så ser jag fram emot den med skräckblandad förtjusning.

Våran lill-plutt är extremt sprallig redan nu och jag misstänker att inte heller han kommer kunna sitta still mer än 2 sekunder :S




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: