En dag i solen ♥

2010-06-21, 21:33:08 / Kategori: Allmänt
Vilken underbar sommardag! Varmt och skönt, knallblå himmel :) Jag började dagen med en halvmilare igen, och idag fick jag plötsligt ett tokigt infall och sprang en bit. Jo ni läste rätt, jag sprang... Jag som hatar att springa. Men det var inte så himla långt, jag ogillar om något att springa på asfalt.

Nu på kvällskvisten körde jag lite mage på pilatesbollen och latsdrag med gummibandet. Får se om jag kan röra mig imorgon :) En morgonpromenad ska jag väl i alla fall kunna beta av.

Hela familjen var på Arken och gottade oss på en filt i solen.
Kidsen lekte i sanden... Eller rättare sagt, Tindra försökte bygga sandslott och Elliot raserade :) Sen sprang de efter hönsen en stund också.

Har suttit ute på balkongen hela eftermiddagen och kvällen och läst en bok och druckit kaffe. Lovely ♥ Imorgon blir det nog Arken igen, ev tar Tindra med en kompis. Jag borde egentligen åka in till stan och fixa mitt pass, men något säger mig att det kan bli småstressigt att åka in med båda barnen ensam ;) Har man otur kanske farbror polisen tar dem för förargelseväckande beteende hahaha!

Nu ska Tindra i säng, trots vilda protester ;)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: