Nää jag vete faaan alltså...

2010-06-29, 22:32:00 / Kategori: Träning
Ikväll var planen en powerwalk. Men eftersom jag inte hade några som helst känningar i benen idag från gårdagens löpning så fick jag för mig att ta ännu en löptur idag. På med skorna, upp med volymen på MP3-spelaren och iväg. 15 min powerwalk bara för att komma till spåret. Är för fan flåsig redan innan jag kommer fram :)

På med tidtagaren och start!
Det kändes helt ok i benen, och en aning blodsmak i munnen fick jag även idag. Men jag vete fan om löpning är min grej alltså... Jag gillar absolut att pulsen rusar och att det känns som bröstet ska sprängas på mig för att hjärtat pumpar för allt vad det är värt. Men det är så jobbigt! Eller tråkigt... Eller jag vet inte... Sista lilla biten på varvet är en svag uppförslutning, och där känns det bannemej som om jag springer i kvicksand. Som om jag bara står och trampar på samma fläck och inte kommer en endaste liten centimeter framåt...

När jag är färdig vill jag helst bara ramla ihop som en blöt disktrasa :)

Vi får se vem som vinner... Latmasken eller "tvångs" masken ;)

J U L I E
BLOGG: http://juulieee.blogg.se/ 2010-06-30 / 21:39:46

vart springer du någonstans då?

Maria
BLOGG: http://mimariatherese.blogg.se/ 2010-06-30 / 21:47:41

Sv: Julie jag springer uppe i Wendelsberg i elljusspåren där.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: