NU MÅR MAN BRA

2010-06-01, 21:30:22 / Kategori: Allmänt
Har haft en underbar dag i solen med barnen och syrran. Och med lilla Isabelle så klart :) Hämtade Tindra och hennes kompis i skolan, och sen gick vi till Arken. Ut med filten på gräsmattan, fram med medhavd matsäck till barnen och sen bara njuta av livet!

Barnen fick klappa kaninerna så klart, och titta på lammen som har växt jättemycket, och även kycklingarna. Sen var det fika och lek i sanden som gällde för hela slanten. Kanonmysigt! Grunden för årets solbränna är härmed lagd ;)

Nu ikväll har jag fixat pastasallad och resten av matsäcken till Tindras utflykt imorgon. Första riktiga skolresan och den går till Tjolöholms slott. Tindra ser verkligen fram emot det, och jag förstår henne! Man minns ju själv hur kul det var att åka på klassresor, ha matsäck med sig och bara ha skitkul en hel dag!
Vädret ska ju bli kanon, så bikini är nerpackad till henne :) Själv skulle jag nog vänta ett tag med att bada i havet, men barn är ju ganska modiga när det gäller sånt.

Nu är frågan bara vad jag ska göra imorgon.
Alla verkar upptagna, så jag och Ellioten får väl leka själva då... En egen liten picknick kanske. Hade kunnat tänkt mig en sväng på Liseberg, men inte ensam... Vi får se helt enkelt!


 





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: