Nya möjligheter

2010-06-12, 22:59:48 / Kategori: Allmänt
Skönt att dagens långa arbetspass är avklarat. Blev bara 9.5 tim, för det var jättelugnt, så jag var väl förberedd när det var dags att stänga. Men dagen har gått ganska fort ändå. Fick ju sällskap av lilla asiatiske mannen också, och han pratar och pratar :)
Verkar som om jag ev har nytt jobb på gång, och det hade inte alls varit dumt. Har ju inga planer om vad som ska hända i framtiden, så ett jobb som väntar skulle sitta som en smäck. Ingenting är klart till 100 % än, men det ser bra ut. Fast det är egentligen inte ett nytt jobb, snarare ett nygammalt.

Mer kan jag inte säga i dagsläget, men berättar så fort allt är klart ;)

Kändes konstigt att vara ifrån Elliot så länge idag. Tindra är man ju lite mer van med, men jag har ju inte hunnit vara borta så mycket från lilleman än. Men han hade så klart skött sig exemplariskt hela dagen hemma med sin pappa. Typiskt. Men det kommer väl fler chanser för honom att visa sin pappa vad han går för ;)

Nu ska jag Googla lite tatueringsbilder. Blev sugen på fler. Eller större. Eller både och?

Marih
BLOGG: http://marih.blogg.se/ 2010-06-13 / 07:38:02

Kan tänka mig att det är jobbigt att vara ifrån lilleman. Bävar mig för den dagen då jag ska JOBBA heltid. Men det ska nog gå bra.



Skoj att du har jobb på gång. Tell us more ;)



Krampå er




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: