Skulle vilja ha...

2010-06-24, 12:11:24 / Kategori: Allmänt
... nya träningsskor och en schysst pulsklocka!

Drog med Elliot ut på den vanliga powerwalken imorse. Varmt som attan idag, och benen kändes inte alls pigga. Tempot blev väl därefter. Men nu är det gjort för idag :) Ikväll blir det ingen andra runda som igår, för vi måste åka till passcentralen och fixa nytt pass till mig. Mitt går ut den 7 juli, och det är ju den enda legitimationen jag har.

Ska snart ta med kidsen ner till centrum och handla. Sen ska jag hem och fixa en potatissallad med rökt lax, lök och ägg. Ska bli såå gott med Midsommarmaten imorgon! Färskpotatis och sill, yummy!! Men nubbe har jag aldrig varit speciellt förtjust i, så kanske får det bli en kall öl. Eller kanske lite rosévin.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: