Sommarlov 2010

2010-06-14, 08:40:57 / Kategori: Allmänt
Sommarlov verkar år 2010 inte ha samma innebörd som det hade när jag var liten. Rätta mig om jag har fel, men ville man inte sova länge då?? Tyckte man inte det var skönt att slippa gå upp halv sju varje morgon?? Det vill jag allt minnas att man tyckte...
Men mina barn, modell 2002 och 2009 är inte alls av samma åsikt. Elliot vaknade kl 6 när Jocke höll på att härja runt för att åka till jobbet. Sen somnade inte han om igen :( På med barnprogram på TV:n och försöka sova liiiite till...
Runt sju kom Tindra springandes in i vårt sovrum och var hur pigg som helst. WTF!? Vad är det för fel på dagens ungdomar?!

Nu sitter jag med en kopp kaffe
och försöker skaka av mig det värsta morgonhumöret. Har redan hunnit sätta igång en tvättmaskin och vikt torr tvätt. Om ett par timmar ska jag gå till tandläkaren med Elliot och samtidigt åker Tindra till husvagnen med mina föräldrar.
Ser ut att bli ganska trist väder, så jag vet inte vad vi ska hitta på här hemma sen...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: