Söndag = shopping

2010-06-20, 20:04:46 / Kategori: Allmänt
Har som sagt haft besök över helgen, därav det utomordentliga dåliga bloggandet. Ber om ursäkt för detta ;) Jockes syster och hennes kille, plus en oväntad hund har varit här sedan i torsdags. Plus att jag har varit iväg och träffat lite vänner också, så tiden räckte helt enkelt inte till...

Igår var jag, Tindra och hennes pappa på fotboll på Gamla Ullevi. Damlandslaget mötte Tjeckien, men det var en ganska trist match som slutade 0-0 efter tre bortdömda mål för Sverige. Ganska tomt på Ullevi också, men det kan bero på vädret... Eller så är folk som jag, lite skeptiska mot damfotboll. Men det var ganska underhållande ändå. Inte alls som att se på Tobias Hysén och IFK såklart, men ändå ;)

Idag åkte jag in till stan, helt på egen hand. Inga barn, ingen karl som var med och suckade :) Rea precis överallt, vilket gjorde mig på ganska glatt humör. Handlade lite kläder både till mig och barnen. Köpte även solhattar och solkräm till resan. Men fy s*tan vad dyrt det är med solkräm!! Varför?! En liten flaska för ca 150 kr, och då var det ändå 25% rabatt... Fattar ingenting...

Nu ska Elliot i säng och vi andra tre ska bänka oss framför TV:n och titta på Alice i underlandet. Får se omd en är nåt att ha, den ser minst sagt... märklig ut ;)


♥ Ha en sköööön söndag!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: