Tro det eller ej!

2010-06-07, 08:51:51 / Kategori: Allmänt
Nu ska jag säga en sak som ni förmodligen inte kommer tro är sant... Jag är för tillfället väldigt nöjd med de två barnvagnar som vi har nu! Ha, det trodde ni inte va?!

Babytraveln gillar jag verkligen skarpt, den är så lätt att köra. Kanske något lång, men det kompenseras av allt annat som är smidigt och käckt med den!



Min lilla fina, rödsvarta Carena
är också kanon! Nu har vi iofs inte använt den supermycket, men den känns bra i alla fall. Folk säger att Carenan kan vara svårkörd, vilket jag inte alls håller med om!
Visst, i kvicksilversanden på stranden i Skagen var den kanske ingen höjdare... Men där var de flesta barnvagnar svårkörda, även de med stora hjul. Det fick vi bevittna flera gånger.
Tillsammans med BuggyMate väskan så är Carenan nu en perfekt semestervagn!

Det enda som återstår nu
i mitt vagnmissbruk, som för tillfället verkar vara stillat, är en ny klädsel till BT. Har inte riktigt koll på vilka färger som finns i sortimentet längre. Röd gillar jag skarpt, men vill minnas att jag hört nånstans att den utgått. Får ta en sväng till Babyproffsen nån dag och kika :)

Marih
BLOGG: http://marih.blogg.se/ 2010-06-07 / 09:42:21

Vi har också en Carena- blandade känslor över den faktiskt. Det är inte direkt någon Power-Walking vagn då hjulen börjar "vobbla" så fort man får upp farten och jag tycker den är jobbig upp o ner för kanter. Man kan kort o gott säga att det är en Stadsvagn! Ångrar inte köpten men samtidigt inte riktigt nöjd...men blir man det någonsin i denna djungeln??



Ha en fin dag!

Marih
BLOGG: http://marih.blogg.se/ 2010-06-07 / 11:14:23

Jag vet inte vad den hetermen finns med på bild här: http://marih.blogg.se/2010/april/1ars-kalas-bilder.html




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: