Trött i huvudet...

2010-06-10, 22:10:59 / Kategori: Allmänt
Om inte så trött i kroppen som jag trodde att jag skulle vara efter att ha jobbat, så är jag sjukt trött i huvudet. Låter helt knäppt... Men det är ganska tröttsamt faktiskt att jobba inom ett serviceyrke. Att hela tiden ha det där leendet på läpparna och den trevliga rösten är ganska tömmande på energi märker jag... Dessutom är det klart att det går en hel del extra energi till spillo, iom att jag inte riktigt kan rutinerna så flytande som jag kunde förr. Huvudet får jobba på ett annat sätt.

Lilla asiatiska mannen var snäll och kom och assisterade mig idag också. Han är så rar och söt, och väldigt trevlig och vänlig. Han är helt förfärad över att vi jobbar ensamma under det tempot som stundtals är. Tänk om mina gamla chefer hade varit av samma inställning...

Tindras avslutning var trevlig, trots det dåliga vädret. Regnet hängde hela tiden i luften, och det var kallt. Men barnen var så duktiga och sjöng en salig blandning av sånger. Efter avslutningen gick vi hem till mina föräldrar och fikade. Strax efter det blev jag inringd en timme tidigare till jobbet, så det var bara att ge sig iväg.

Bilder från avslutning kommer senare. Nu tänkte jag sova :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: