Viktupdate!

2010-06-20, 23:13:34 / Kategori: Träning
Hann tyvärr inte köra den vanliga veckovägningen som innebär fettprocent och allt, eftersom batterierna var urkass i vågen, och jag hann knappt se vikten innan de la av. Fick mixa och trixa innan det gick. Nu är dock nya batterier inhandlade till vågen :)

Veckans resultat blev 62.4 kg. Återigen siffror som jag inte sett på flera år. Sjukt... Men det känns så bra, och framför allt är det underbart att kunna shoppa mindre kläder ;)
Nu gäller det bara att sätta fart med träningen också och tajta till kroppen! Fixade min pilatesboll tidigare idag och letade fram gummibanden. Så nu kan jag börja köra lite styrka hemma.

Imorgon väntar en tidig morgonpromenad i solen ;) Bra start på dagen!

Startvikt 70.6 kg
Aktuell vikt 62.4 kg
Total minskning - 8.2 kg

Kadri
BLOGG: http://livetivillavillekulla.blogg.se/ 2010-06-21 / 17:15:10

Vad duktig du är som går ner i vikt. jag borde också göra det.

J U L I E
BLOGG: http://juulieee.blogg.se/ 2010-06-21 / 21:54:17

åhh snart når du min vanliga vikt.. vill meeee.....




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: