GRÅTT OCH REGNIGT...

2010-03-22, 08:48:45 / Kategori: Allmänt
Trodde det skulle vara sol idag, fick för mig att det var dags för det. Inte då. Isället ser jag tom att det duggregnar lite ute, och det är grått och trist som fasen...

Vad bjuder denna veckan på då...?

Idag blir det en sväng ner till centrum. Måste till apoteket, eller Medstop som det heter nu för tiden. Ska köpa hostmedicin och näsdroppar till Elliot bla.
Ikväll blir det träning. Garderade mig igår och bokade både skivstång och spinning, för jag kunde inte riktigt bestämma mig vilket jag ville gå på. Men idag är jag på skivstångshumör, känner för att köra skiten ur mig med lite tunga vikter! Kondition får det bli på ons eller tor.

Imorgon har Tindra studiedag, och vi hade planerat att träffa en kompis till mig och hennes barn på ett bushus. Nu ser det väl ut som att de planerna går i stöpet, vill inte ta med Elliot till ett bushus när han inte är i form. Man behöver ju inte trycka upp ännu mer baciller i ansiktet på honom.

Lördag vankas det ett besök på Gekås. Ska handla lite grejer till Elliots kalas bla, och se om de har några roliga födelsedagspresenter till honom där. Tindra behöver även en ny garderob, alla kläder har blivit en aning små nu.
Ska bli kul som sjutton att åka till Ullared, det var längesen jag var där nu. Kanske skulle man även passa på att köpa regnkläder till Elliot om det finns.

Nej, dags att sätta på kaffe så man blir människa igen. Sen får jag styra upp allt som Elliot har stökat ner medans jag har bloggat :) Hej så länge!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: