HÄRLIGT AVSLUT!

2010-03-29, 20:09:05 / Kategori: Allmänt
Helgen som gick var verkligen en kanonavslutning på förra veckan. Om man bortser från vädret då vill säga, och det har ju fortsatt nästan hela dagen idag. Nu på kvällskvisten ser det dock ut att spricka upp. Hoppas på en fin dag imorgon!

Gårdagens hockeymatch var väl ingen höjdare. Skitspel rent ut sagt, inte förrän i tredje perioden blev det lite ordning på torpet. Men då var det liksom lite för sent, och det blev inte bättre än 3-2 till Linköpig :( Men vi hade i alla fall en trevlig stund med trevligt sällskap!

Idag har Jocke varit hemma från jobbet, han håller ännu en gång på att avlida av förkylning ;) Men detta var till min fördel, för jag passade på att gå på 12-passet i skivstång. Skulle gått på kvällen som vanligt egentligen, men har man chansen att få det överstökat på dagen så tar man ju den.
Jobbigt, jobbigt, men skönt efteråt! Tror dock jag måste börja öka på ännu mer vikt nu på stången. I vissa övningar märker jag att jag tycker det känns mer eller mindre behagligt. Nja, inte riktigt, men det går kanske aningen för lätt för att vara maximal effektiv träning.

Längtar som en stolle till imorogn. Ska ut och luncha med en kompis, och vi ska på en koreansk restaurang och äta SUSHIBUFFÉ!!! Behöver jag säga att jag förmodligen kommer rulla fram när jag ska hem ;)
När jag ändå är i stan tänkte jag kolla efter kläder till Elliot att ha på sitt dop/ettårskalas som närmar sig med stora steg! Det kommer bli jättekul :)

Dags att natta kids!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: