MORGONKAFFE

2010-03-11, 08:38:45 / Kategori: Allmänt
Sitter med en kopp kaffe och lyssnar på Darin på Youtube. Är lite seg i kolan idag, trött. Elliot vaknar runt tre-fyra tiden nu på nätterna och vill först ha mat, och sen bajsar han världens lass. Så det blir liksom att jag vaknar till lite när jag måste upp och greja så mycket. Sen har jag så sjukt svårt att somna om. Lustigt det där, jag gillar inte att lägga mig på kvällarna, men jag vill heller inte gå upp på morgonen. Känns som en svår kombination det där :)

Var på Saigon igår och köpte lite grejer till sushin som jag ska göra på lördag. Vilken rolig affär! Där kan man hitta precis vad som helst, tex djupfrysta ankfötter. Kycklingfötter fanns också. Inte så att man blev hungrig direkt när man såg dem, tvärtom. Kräkreflexen vaknade till liv kan jag säga....
Men däremot fanns ju i princip allt jag behövde till sushin, så jag köpte tigerräkor, noriblad, en bambumatta, ätpinnar och inlagd gari. Kan knappt vänta till lördag, det ska bli sjukt kul att göra sushi igen.

Vet inte vad jag ska hitta på idag... Promenad med en kompis var på tal, men jag vet inte om det blir av. Vädret är grått och surt och Elliot hostar jättemycket. Städa skulle jag kunna göra, men frågan är om jag vill... Får se vad dagen bjuder på!

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2010-03-12 / 09:42:34

sv: Nej hon sitter inte still ihop med mig och kollar på film men jag sitter på en filt på golvet o hon är super nöjd bara jag sitter på hennes nivå :) Precis avklarat några avsnitt "Unga mödrar" och lillan somnade precis i min famn. Nu ska jag slappa i soffan.



Ha en bra dag!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: