TUPPJUCK!!!

2010-03-20, 22:13:01 / Kategori: Allmänt
Jag får snart ett tuppjuck! Om inte alla dessa sjukdomar försvinner snart så blir jag gaaalen!

Elliot har feber igen, och hostar så himla jobbigt. Slemmigt och rossligt, och ibland låter det som att han ska explodera. Nu på eftermiddagen så andades han dessutom väldigt tungt, det lät som att han vora andfådd. Som om han sprungit och sprungit :(
Nojjig som jag har blivit (har aldrig känt mig så här hönsig förr) så börjar jag genast tänka lunginflammation.

Vi får avvakta och se imorgon. Det ska bli ganska illa innan vi ger oss av till Östra igen, det vill jag lova. Blir han inte bättre så ringer jag vår VC på måndag. Då får de bannemej ta blodprov och kolla vad allt det här kommer ifrån. Nu känns det som att han varit sjuk i ett halvår...

Imorgon ska jag i alla fall fly fältet en stund och gå och träna. Ska bli skönt, och det lär behövas efter helgens onyttigheter.

Var ju förresten och tränade ZUMBA! i fredags. Hur kul var inte det då?! Det där gör jag lätt om, varje dag om jag hade kunnat. Svetten rann, men det var så sjukt kul att dansa loss och skaka rumpa. Man känner sig ganska stel och svennig, men kanske mjukar höfterna upp sig efter några pass!

Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2010-03-21 / 09:38:22

Usch och fy, stackars Elliott :-( Hoppas han snart blir bättre!



Kramen




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: