WTF?!

2010-03-25, 21:00:25 / Kategori: Allmänt
Dagens underbara väder måste ha gjort även den suraste människa på gott vårhumör. Om Lucifer (grannen under) inte hade blivit hämtad av ambulans förra veckan så hade jag varit frestad att gå ner och knacka på och fråga :)

Jag, Elliot och Tindras pappa tog en promenad till 7eleven i vårsolen och köpte glass. Det värmde rejält på ryggen kan jag säga. Helt fantastiskt skönt!
Med nya krafter hade jag därför världens plan imför morgondagen. Tänkte för en gångs skull masa mig upp och vara representabelt påklädd på morgonen när Tindra går till skolan. Då skulle jag och Elliot gå ut samtidigt, gå upp till 7eleven igen, köpa mig en kaffe och en nybakad croissant, och ta en uppfriskande morgonpromenad. Planen var även att Elliot kunde få en flaska att mumsa på i vagnen.
Nu ser jag dock på SMHI:s hemsida att vädret ser lite tveksamt ut... Mitt på dagen ser det ok ut, men sen kommer det regn! Och sen är det bannemej regn så långt ögat når, ända fram till måndag. Vilken upplyftande helg :( Tur att man ska till Ullared och tröstshoppa :)

Dagens träning är också avklarad. Spinning så svetten lackade. Nu har jag äntligen fått fram cykeln, så nu tar jag mig till gymmet på 5 min. Hemåt gick det lite trögare idag, med ett helt spinningpass i benen. Var lite lätt mör kan jag säga. Men som vanligt så var det ljuvligt skönt när det var avklarat. På lördag ska jag ev prova yoga för första gången. Jag som är vig som Stig....

Näpp, dags att hoppa in i duschen och sen i säng för att läsa lite. God kväll!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-03-25 / 21:22:53

Ohh, skoj med Ullared i helgen, hoppas du gör en massa fina inköp :-) kram




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: