17 MAI - HURRA!!

2010-05-17, 09:21:41 / Kategori: Allmänt
Vill gratulera alla mina norska vänner på nationaldagen idag! Fira ordentligt som bara ni kan göra!!! Önskar jag kunde vara i Norge just idag :)

Är trött efter en natt med fullkomligt katastrofal sömn. Först kunde jag inte somna, kände mig alldeles orolig i kroppen. Har absolut inget att oroa mig över, så jag vet inte var det kom ifrån...
När jag väl lyckades somna så vaknade Elliot och grät, och sen fortsatte det så hela natten. Vet inte hur många gånger han har vaknat och gråtit i natt. Till slut lyfte jag över honom till vår säng, men även där sov han jätteoroligt :(
Kände på honom att han kändes febrig, och hans små händer och fotsulor var jättevarma. Kollade febern i morse när vi vaknade, och visst har han feber. Så dagens plan om att gå till öppna förskolan sket sig tyvärr.

Ser dock att solen kikar fram litegrann, så jag tror ändå vi ska ta en liten promenad sen och fylla lungorna med frisk luft. Imorgon ska det bli jättevarmt ju, men inte fint väder... Men man vet ju aldrig, de kan ju ha fel :)

Marih
BLOGG: http://marih.blogg.se/ 2010-05-17 / 10:16:23

Ajaj...feber låter inge vidare alls. Ni får ta er en liten promenix så ni får frisk luft och sedan får du passa på att vila när han sover.



Även jag hade en natt med dålig sömn och ikväll ska Amandas pappa komma på middag så ingen direkt vila. Men i mon är jag mammaledig igen och då blir det mys mys mys för hela slanten med mitt hjärta.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: