24 MAJ

2010-05-24, 08:49:28 / Kategori: Allmänt
Snart juni... Helt sjuuukt vad tiden går fort nu! Klyschigt, men så är det. Jag hinner inte med.

Det verkar som om det börjar vända med Elliot nu.
Ta i trä! Men idag verkar han inte fullt så gnällig och sur som han varit den senaste veckan. Han åt även en rejäl frukost, så jag hoppas det vänder även matmässigt nu. Nu sover han gott tror jag. Eller så sitter han i sin säng och kollar på TV. Vågar inte kika in ifall han skulle se mig :)

Är i valet och kvalet om jag ska sticka ut till Backaplan idag.
Vill ju åka till Babyproffsens verkstad med sulkyn och se om det går att göra något åt den där fördömda bromsen som tar i hjulet hela tiden. Det stör mig massa, jag vill inte ens använda vagnen pga det.
Men jag får se om jag kommer iväg. Sitter ju fortfarande här med morgonkaffet och surfar...

Kadri
BLOGG: http://livetivillavillekulla.blogg.se/ 2010-05-24 / 09:50:20

Tiden bara springer i väg ju. Det känns som det har precis varit jul.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: