BYE BYE FAT

2010-05-21, 08:41:53 / Kategori: Träning
Nu har jag äntligen nått en vikt som jag inte har haft på ca 2 år. Dvs innan barnafödande och sånt. Äntligen börjar man känna sig ok i sin kropp!
Men det är ju en bra bit kvar, fast så länge det går åt rätt håll kan man inte klaga!

Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2010-05-21 / 14:43:40

Åh vad roligt och duktigt av dig!!!! Jag är också nere på en vikt som jag mår bra av, fast jag vill ju få bort liiite till :-)



Vi MÅSTE ses ngn dag nu, tänk vad vi har ändrat oss sen sist vi träffades ;-)



Kram kram Jossan

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2010-05-22 / 09:21:32

Men shiiit va duktig du är!!! Jag beundrar din styrka och motivation!

Jag inser ju nu hur dumt det var att gå upp 28 kilo när jag väntade Leo. Men gör inte om samma misstag igen iaf!

När pricken är ute är mitt första mål min bröllopsvikt/startvikt med leo. Den var jag 9 kilo från när jag blev gravid igen. Efter det är det 8 kilo till!



Jag ska lyckas och jag ska ha dig i tankarna!!!



Duktiga duktiga du!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: