DÅ VAR DET DAGS IGEN :(

2010-05-17, 17:28:48 / Kategori: Allmänt
Nu är Ellioten jättesjuk. Igen. Hans feber har bara stigit under dagen, och han har blivit sämre och sämre. Har inte gett honom något febernedsättande, då jag ville att febern skulle försöka komma ur kroppen ändå. Men när han hade 39.5 efter en dryg timmes sömn, då kände jag att det ändå var dags. Han gråter nästan hela tiden, mer eller mindre, ungefär som om han har ont i kroppen. Så han har fått en Panodil nu.

Han är som en kokt korv lilleman :( Alldeles rödmosig och svettig... Verkar som att han somnade med Jocke nu. Hoppas han är lite piggare när han vaknar.

Jaha, så det blir att stanna hemma några dagar nu igen då. Inget socialt umgänge alltså, ingen öppen förskola. Då kan det lika gärna regna för min del ;) Fast det kan vara skönt att få komma ut och gå i alla fall, så det där med regnet tar jag tillbaka.

Ska strax ge mig ut på en promenad. Rensa hjärnan lite och samla ny energi inför morgondagens sjukstuga.

Anonym
2010-05-17 / 18:09:14

krya på bissebassen... ge han en mosterkram

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2010-05-17 / 21:19:52

Men stackars liten vad han får stå ut med. Hoppas han mår bättre snart igen. Kram

Tova
BLOGG: http://trasslet.se 2010-05-17 / 21:47:37

Stackars liten! :(



Fint det blivit på bloggen förresten!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: