DAMN YOU GODA KAKA!!!

2010-05-14, 16:57:12 / Kategori: Allmänt
Förbannade Silviakaka! Den stod på köksbänken hela dagen igår, och halva dagen idag utan att jag rörde den. Inte en liten smula ens for in i min mun.

Ända tills idag, nu på eftermiddagen. Då tog jag ett litet hörn. Sen en liten bit till. Och så fortsatte det, så nu har jag ätit ungefär en och en halv ruta. IDIOT!!! Det är ju inte förrän imorgon som det är min "fria tyglar-dag".

Bordet är i alla fall bokat inför morgondagens restaurangbesök! Hit ska vi :) Har suttit och lusläst menyn, men har ändå inte kunnat bestämma mig... Jo för desserten! Cheesecake med hallonsås. Fy... ;) Jag äter alltid kött ute, så egentligen skulle jag vilja prova fisk eller skaldjur. Ja ja, kvällen får väl ägnas åt att försöka bestämma sig. Kan i alla fall inte sitta på restaurangen imorgon och göra det, då kan det dröja evigheter innan vi får middag ;)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: