FREDAGSKAFFE!

2010-05-14, 09:34:21 / Kategori: Allmänt
Sitter och småsurfar och dricker morgonkaffet. Känner mig för en gångs skull ganska utvilad, för idag fick jag sova ända till halv nio! Elliot vaknade vid sex när Jocke gick till jobbet. Men sen somnade han om :)

Nu är frukosten avklarad, och jag dricker kaffe medans Elliot kryper runt i pyamasen och leker. Ska kanske gå ner och hanlda lite sen om det inte börjar regna. Tänkte baka lite imorgon, bla nya chokladbiskvier och kejsarkronor. Sen har jag grejer hemma till en kladdkaka med mjölkchoklad och minimarshmallows. Fy vad äckigt det låter ;)

Imorgon kväll ska jag och darlingen ut och äta, bara vi två. Ska bli kanonlyxigt! Längtar verkligen. Ska förresten ringa och boka bord innan jag glömmer av det!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: