GOD MORGON TISDAG

2010-05-18, 08:33:25 / Kategori: Allmänt
Ännu en natts dålig sömn med en fruktansvärt orolig Elliot. Började fundera igår på om det är tandfeber, men inte får man typ 40 graders feber av lite tänder?? Jag vet inte...

Ska klä på oss om en stund och sen blir det ut och gå. Vädret är ganska ok, det är varmt och gott i alla fall. Ska gå den vanliga rundan, om jag orkar kanske det blir två varv idag. Sen måste jag posta ett paket också, ska försöka att inte glömma det.

Har satt på mig stegräknaren nu direkt på morgonen.
Är nyfiken på ungefär hur många steg man tar per dag. Ska bli intressant att se ikväll när jag stämmer av den :)

Klickade förresten hem lite grejer från Ellos igår, bla en bikini på rea.
Den var ganska enkel och söt, och eftersom den var så billig kan jag ju köpa på mig flera att ha och byta med. Gäller att vara smart ;)
Och nu ska man bara komma i form så man kommer i den :)





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: