MAJ MAJ MÅNE...

2010-05-10, 09:38:19 / Kategori: Allmänt
... jag kan lura dig till november?

Det är så kallt va, att det kunde lika gärna varit höst. Mitten av maj, ca 7 grader ute och värsta snålblåsten. Detta måste vara den värsta våren på evigheter?! TRIST!

Sitter och väntar på syrran & Isabelle som ska komma och leka med oss idag. Vi skulle gå ut och gå sa vi, men det vete katten om jag orkar leta fram vinterjackan och termobyxorna igen. Ungarna kommer frysa ihjäl...

Ikväll ska jag testa yoga för första gången i hela mitt liv. Känner exakt samma skräckblandade glädje inför detta som jag gkorde inför mitt första skivstångspass. Skillnaden här är väl att man verkligen kan göra bort sig och ramla och så. Och man är dessutom inte längre vig som ett gummiband, så jag kanske får vara glad om inte en enda muskel sprätter av som en torr kvist. Eller en lårbenshals, de är väl också ganska sköra på äldre människor? ;)

Dags att få upp värmen med en kaffe i alla fall :)

Marih
BLOGG: http://marih.blogg.se/ 2010-05-10 / 09:52:50

Mycket möjligt att det är stressrelaterat. Känner mig riktigt nedkörd i dagsläget faktiskt, men man försöker ju hålla fasaden uppe. Läkaren har inte pratat något om stress, utan nu väntar vi på Biopsin så hoppas jag på att den kan ge svar håller tummarna




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: