MAMMAN ♥ PAPPAN

2010-05-28, 17:57:29 / Kategori: Allmänt
Mamman älskar pappan som står ut med hennes vagnmissbruk!! Skam den som ger sig ;) Har letat på Blocket som en toka de senaste dagarna efter en fin paraplysulky. Igår när jag skulle lägga mig så hade det precis kommit in en annons. En Carena lieback lux, en sån jag har varit sugen på. Messade tjejen genast, och hon lovade att hålla vagnen till mig tills idag.

Den är sååå fin, helt oanvänd! Hon hade kört den från bilen till lägenheten. Tyget är lika nytt och fräscht som om jag skulle hämtat ut den från butik själv idag :) 500:- var den definitivt värd! Och Ellioten sitter kanonbra i den.
Dessutom har jag än en gång fått bekräftat att jag inte är ensam om mitt missbruk. Tjejen jag köpte vagnen av var likadan sa hon. Puh... Det finns fler vilsna själar där ute :)

Och några bilder på nya frillan! Lite svårt att se, men bra blev det!


PS! Elliot ser inte helt nöjd ut på just denna bilden... Men jag lovar att han gillar vagnen, han är där och pillar på den lite då och då ;)


Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2010-05-28 / 18:30:57

Haha...han ser verkligen inte helt nöjd ut. Vagnen var dock jättefin så jag förstår den måste vara omtyckt! ;)

Trevlig helg!

Kramar

J U L I E
BLOGG: http://juulieee.blogg.se/ 2010-05-29 / 10:25:20

Vad fint E's hår blev :) så du tog min förtjusning till frissa ser jag hehe....




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: