NACKSKOTT

2010-05-07, 08:44:31 / Kategori: Allmänt
Vaknade i morse med halvt om halvt nackskott (som min pappa råkade säga en gång när han menade nackspärr.) Har dessutom ganska ont i både knän och hälsenor idag. Blev tydligen för mycket med en mils promenad på asfalt igår. Vill ju fortfarande komma iväg på promenad idag också som vanligt, men jag vet inte om jag kanske borde vila benen nu nån dag. Får se... Ska ta en kopp kaffe och känna efter lite till.

Fick besked igår om att mitt vårdnadsbidrag blivit beviljat. Det var vansinnigt snabba ryck måste jag säga, för jag lämnade in ansökan i början av veckan. Så handläggningstiden var på ett par dagar bara :)
Men en absolut klar nackdel är att nu kan J inte ta ut föräldrapenning på helgerna som vi hade planerat. Ingen av oss får ha någon ersättning samtidigt i form av tex föräldrapenning eller a-kassa. Så planen om att J ska vara hemma varje fredag sprack ju. Lite dumt faktiskt, vi hade inte en tanke på att det kunde vara så.

Skulle behöva åka till Backaplan idag för att hämta en ny varukorg som jag har beställt till vagnen. Får se vad det blir av den här dagen... Nu är i alla fall kaffet färdigt!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: