SENASTE TIDENS FILMER

2010-05-14, 17:16:00 / Kategori: Allmänt
Under veckan som gått har vi hunnit klämma några filmer. Tre stycken har vi hunnit se, och här följer bilder på dem, faktiskt i den ordning som jag tyckte de var bra.

Bilder från Google!

 

Igår senast såg vi Sherlock Holmes. Jag blev så grymt positivt överraskad, för den var riktigt bra! Jag gillar inte Robert Downey Jr, men i den här rollen var han ganska lustig faktiskt. Och Jude Law som Watson var inte heller fy skam så klart ;)

 

From Paris with love med John Travolta var ok, varken mer eller mindre. Inget man ångrar att man har sett, men inget jag varmt rekommenderar heller. En ganska vanlig actionfilm.

 

Flickan från ovan hade jag jättehöga förväntningar på. Har läst boken och tyckte mycket om den, och trodde att filmen skulle fängsla mig lika mycket. Men inte alls. Blev inte alls imponerad, så den skulle jag faktiskt lika gärna kunnat vara utan. Trist...

 

 

Ikväll ska jag försöka tvinga darlingen att se Shutter Island. Han har något emot Di Caprio, så vi får se om det går :) Annars blir det nog Law abiding Citizen, har hört mycket bra om den också! Är vi pigga och inte somnar kanske det tom kan bli båda.


Kadri
BLOGG: http://livetivillavillekulla.blogg.se/ 2010-05-14 / 19:38:13

Oj vad ni har hunnit o se på bra filmer. Måste också ta mig tid för det



sv. Muggar, skålar o joggingdressen hittade jag på ellos . Resten var på catalog outlet . Just nu har de badrea där




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: