SUNNY SIDE UP

2010-05-11, 10:40:29 / Kategori: Allmänt
Dra mig baklänges i en liten vagn, men skiner inte solen idag?? Men därmed inte sagt att våren är här, för det är fortfarande förbjudet kallt ute för att vara mitten av maj! Plus att det hänger en del stora, gråvita moln på himlen och stundvis skymmer den stackars solen.

Har varit ute på morgonpromenad med kära Julie. Tog en ny runda idag, och den tog visst 1 tim och 45 min. Kan vara så att benen går lite långsammare när munnen går snabbare :) Men det är mycket trevligare att gå med sällskap, man tänker inte var man är varje meter.

Funderar på att ta en stund med hantlarna nu, men vet inte om jag borde göra det. Axeln är knas igen efter yogan igår, trots att den inte krävde någon direkt styrka från axlarna. Men det verkar som om axeln inte pallar någon form av större rörelser, för jag fick ju även ont efter afron. Skitaxel! Men jag skulle kunna köra lite marklyft och situps i alla fall kanske.

Japp, så får det nog bli. So long!

Carolina
BLOGG: http://www.carolina1979.se 2010-05-11 / 11:22:56

Härligt med morgonpromenader och trevligt sällskap :-) Hoppas ni får en fin dag och att vi kan ses snart! kram

Kadri
BLOGG: http://livetivillavillekulla.blogg.se/ 2010-05-12 / 12:42:18

Här var det varmt imorse , men nu börjar det mulna på. Till imorgon låvade de tyvär regna. Inte alls roligt

J U L I E
BLOGG: http://juulieee.blogg.se/ 2010-05-12 / 19:46:53

vi måste öka tempot nästa gång ;) vi får försöka slå tidsrekord för varje gång tycker jag *blivit lite lätt träningsnarkoman*




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: