Girls night

2010-10-29, 08:10:40 / Kategori: Allmänt
Sitter med morgonkaffet och försöker förbereda mig mentalt på dagen/kvällen som kommer ;) Tindra har med sig två kompisar hem efter skolan idag, och sedan väntar födelsedagsfirande tillsammans med dem hela dagen. Plus att de sover över, så vi får hoppas att de inte hinner tröttna på varandra under dagen :)


Någon gång under dagen ska jag även försöka hinna med att baka en Dajmtårta till imorgon, då det är födelsedag på riktigt och vuxenkalas.


Får se hur jag ska pussla ihop det här. Det är mer eller mindre lönlöst att städa under dagen när Elliot är uppe och igång...


Ok... Idén från igår att Elliot kan pilla lite i Tindras rum när jag dricker kaffet och bloggar var nog inte så bra. Kom in där nu och hittade honom med munnen full av klistermärken, resten satt på mattan. Crazy monkey alltså!






Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2010-10-29 / 08:20:43

haha...jag ser framför mig det lilla busfröt med alla klistermärken. :) Dagens hoppsan! ;)



Låter skoj med kalasande. Hoppas Tindra blir nöjd. ^^

Marih
BLOGG: http://marih.blogg.se/ 2010-10-29 / 10:42:14

sv: ÄLSKAR Sushi!! Blev två dagar i rad denna veckan, får inte nog av de. Men nästa steg är att jag vill försöka lära mig att göra själv ;o) Kan du komma o köra en kurs för mig? hehe




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: