I ♥ myself!

2010-10-09, 17:41:35 / Kategori: Allmänt
Åh jag är så himla nöjd med mig själv idag!!! Klappar mig själv på axeln hela tiden ;)


Var på barnloppis (ja, man kan köpa barn där... Så slipper ni alla skoja om detta...) Stod i kö i en halvtimme för att komma in först och ha möjlighet att fynda riktigt bra grejer. Och hej och hå vad jag fyndade!! Men det var med mindre inslag av blod, svett och tårar... Nästan i alla fall. Sååå mycket folk, och alla var lätt hysteriska. Det var som att släppa ner ett hekto oxfilé till en lejonflock.


Hittade i alla fall en massa fina kläder till Elliot, massa byxor, hoodies, vinterkängor för 10 kr, jacka till Tindra för 30 kr mm mm mm. Och! En hel hög med roliga leksaker till Elliot, för nästan inga pengar alls! Jippitjoho :)
Fisher Price tågbanan älskar han redan, så den har nog redan gjort sig värdig de 25 ynka kronorna som den kostade. Gunghästen Gungnallen är så söt, så den skiter jag nästan i om han gillar eller inte :)


 

 





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: