Inte ensam

2010-10-20, 21:35:38 / Kategori: Meningslösa inlägg...
Träffade en kompis häromdagen, och vi pratade om en sak som jag har tänkt på lite sedan dess.


Vi har en väldigt speciell humor båda två, och vårt "förhållande" baseras väldigt mycket på att vi båda kan skoja om ganska märkliga saker, som ingen annan någonsin skulle skoja om. Vi har en stundvis väldigt rå ton, kanske inte gentemot varandra, men i allmänhet. De icke politiskt korrekta skämten haglar. Sarkasm och ironi borde vara våra förnamn.


Det är så skönt med den här vänskapen, jag behöver aldrig lägga band på mig, utan kan i princip säga precis vad jag tycker. Jag behöver inte undra över vad hon ska tycka... För jag vet innerst inne att det lika gärna kunde vara hon som sa det :)


Har en vän till som är likadan, och vi har känt varandra i många år nu. Även om vi inte under de senaste åren har umgåtts lika intensivt som när vi var "ensamma mammor" så har vi alltid hållt kontakten. Och där är det inte heller några krusiduller, vi skämtar om allt och alla. Det är liksom vår grej :) Inte mycket frökenfasoner där inte, mer som stupfulla sjömän hahaha!!
(BTW Sara, om du läser detta så måste vi SOON boka in ett nytt datum för lite alkoholhaltiga drycker och annat skojsigt!)


Jaha... Vad ville jag ha sagt med det här inlägget då? Ingen aning...


Dags att dra sig mot sängen och ännu en gång försöka knäcka ett effing Mahjong på mobilen. DAMN IT!!!



Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2010-10-22 / 10:35:55

Det är ju satan att vi ska bo i olika städer för jag är rätt säker på att du+jag+lite alkohol skulle vara ett grymt kul team,iaf för oss själva.

BTW så är jag lite sur på att du nu mer är ett photoshop monster jämfört med mig. Din blogg är superfin ju!

Kram




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: