Ömma lår + mör rumpa = sant!

2010-10-13, 08:32:59 / Kategori: Allmänt
Idag har en rejäl träningsvärk intagit min kropp, och det var längesen jag kände så här. Så jäkla gött! Men det kändes redan på passet igår, benen darrade av mjölksyra och en kort stund fick jag stanna upp och stretcha baksida lår, för det var såå nära att de krampade. Härlisch! Jag har ju som bekant någon sjuk fetisch att det är skönt med träningsvärk. No pain no gain :)




Morgonkaffet intas nu, och strax ska jag hoppa in i duschen.
Skickade iväg två mail igår, ett ang vår köplats till förskolan, och ett annat ang vårdnadsbidraget, om jag ev kan få återuppta det igen. Förmodligen inte, men det kostar inget att höra sig för.
Jag kan inte bara sitta och vänta på att få jobbtider nu, jag har sagt ifrån hur många gånger som helst att jag kan jobba nu, så bollen ligger hos min chef.


Riktigt kallt här idag, så jag får nog traska iväg till secondhandbutiken här och se om jag hittar nån vinterjacka till Elliot. Och små vantar. Och en vintermössa...
Bäst att sätta fart då :)


Ha en bra dag!





Tova
BLOGG: http://trasslet.se 2010-10-14 / 10:45:08

Mm, visst ÄR det underbart med träningsvärk när man inte haft det på ett tag? :) bra för samvetet om inte annat, hihi!

Snygg design du fixat förresten!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: