Samsung löser världsproblemen!

2010-10-13, 10:41:07 / Kategori: Meningslösa inlägg...
Mailade för några dagar sedan Samsung ang en grej på min mobil. Ibland, inte alltid, men det händer, så låser man upp knappsatsen med kinden eller örat under ett pågående samtal. Detta är så klart väldigt irriterande för den i andra änden, eftersom det låter som om jag håller på och trycker frenetiskt på siffrorna.


Mailade till Samsung och skrev att det inte funkar att låsa med låsknappen på mobilens sida, eller att siffersatsen inte låser sig själv automatiskt. Jag undrade om de hade några andra alternativ man kunde testa, eller någon annan lösning på problemet.
Svaret jag fick på problemet var "Siffersatsen låser sig själv efter en stund, annars kan du prova att låsa med den lilla knappen på telefonens högra sida".


Ja jösses... Att jag inte tänkte på detta själv...



jessica
BLOGG: http://jessica-envanligblogg.blogspot.com 2010-10-13 / 11:25:01

Vad skönt att det verkligen tar sig tid och läser sina mail, eller så problemet att de inte har läskunnig personal. det kanske är apor som de lärt upp att skriva standardsvar på mail och så har de en kille som är någorlunda läskunnig som sorterar mailen till rätt apa.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: