Tidig kväll

2010-10-18, 21:37:33 / Kategori: Allmänt
Ska försöka lägga mig tidigt ikväll också. Det var skillnad i morse när jag hade fått några timmars extra sömn. Eftersom min unge är så förbannat morgonpigg (och jag är det inte) så är det väl bäst att förbereda sig. Titta på TV halv sex... Leka med plastgrönsaker halv sex... Klättra över sin mamma 372 gånger klockan halv sex... Att han bara orkar?!


Var på Öppna förskolans second handförsäljning i förmiddags med en kompis. KAOS! Hur mycket folk och kläder som helst, på en väldigt liten yta... Fick i alla fall roffat åt mig ett par överdragsbyxor till Elliot, två mössor som var för små, och en fin hoodtröja till Tindra. Tänkte kanske gå ner senare i veckan och kolla lite igen. Om jag orkar.


Nu ska jag slurpa i mig den sista julmusten i glaset och sedan lägga mig. Spela lite Mahjong på mobilen innan jag somnar. Tvångsmässigt beteende - jag måste spela Mahjong innan jag somnar. Och problemet är att jag inte en enda gång hittills har lyckats knäcka en bräda :( GAAHHH!!! Men bra avslappning inför insomnandet i alla fall ;)


God natt ♥




SYRRAN
2010-10-19 / 11:23:59

JULMUST!!!!!!!!!!!!!!! DU AKN JU INTE STARTA MED JULMUST NU!!!! I OKTOBER... DU FUSKAR JU!!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: