10 år sedan sist

2010-09-24, 07:55:20 / Kategori: Allmänt
God morgon... Trött som vanligt, är helt enkelt inte en morgonmänniska. Dricker kaffe, men det är nog mest för sakens skull. Tror inte jag kommer piggna till av det.


Idag ska jag äntligen till frisören! Håret har blivit så långt att det inte går att fixa till snyggt längre. Men vet som sagt inte vad jag ska göra denna gången. Ska det få växa ut lite mer, eller ska jag kapa det igen och kanske köra en mer rockig stil? Får se vad frisören säger helt enkelt, hon kan få fria händer ;)


Om några timmar dyker en av mina gamla vänner från Norge upp, med sina två killar. Och ikväll blir det tapas på Manãna med resten av gänget. Gissar att det blir en del skitsnack och kackel :) En del av dem har jaginte träffat på 10 år!! Så det blir en låååång resa längs memory lane denna helgen.


Håller på att bli tokförkyld, så jag hoppas inte att det är något som kommer däcka mig under helgen i alla fall. Idag rinner näsan och halsen är ännu rossligare och slemmigare. Uäk... Får väl ta mig en whiskey så blir det kanske bättre.


Nu ska jag kolla mailen och se om det är nåt nytt med min mobil hahaha :D






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: