Gökboet nästa!!

2010-09-01, 22:02:03 / Kategori: Meningslösa inlägg...
Ibland får jag små tillfälliga (?) stunder av div olika märkliga beteenden. Där psyket kanske inte alltid är på topp så att säga.
Ett exempel som slog mig många ggr under semestern förra veckan var att jag ibland drabbas av lättare tvångsmässigt beteende. När jag skulle smörja in mig med solcreme, så hade jag en sån där pumpflaska. Om jag första omgången tryckte tex tre ggr, så var alla efterföljande ggr tvungna att också vara ojämnt antal. Och detsamma om jag råkade trycka tex fyra ggr första gången, då skulle det vara fyra, sex eller kanske åtta efteråt.



Nu när jag skriver om det så låter det som om jag skulle platsa i ett avsnitt av Outsiders eller något liknande... Skillnaden med mig är väl att jag vet att världen inte går under, eller att jag ska dö om det skulle råka bli "fel" antal.




Men skum känner man sig allt ibland :)









Anonym
2010-09-02 / 08:42:50

hahah.... ligger nog i blodet... jag var tvungen å riva upp min bäddning i går för jag hade bäddat sängen med ett täcke åt fel håll, öppningen uppåt ;)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: