I valet och kvalet...

2010-09-12, 10:15:29 / Kategori: Allmänt
Är lite sugen på en ny mobil, men det är som en djungel där ute. Hur ska man kunna välja...? De två det står mellan just nu är två HTC:are. Var väldigt inne på Samsung Galaxy ett tag, men efter att ha fått en massa negativ respons på just Samsungs telefoner så tror jag att den är ute ur bilden. Hade själv en Samsung (inte alls så avancerad som Galaxy iofs) en gång, och den imponerade föga på mig...


Jag behöver ingen tokvärsting till mobil, så därför undrar jag helt enkelt om inte wildfire duger mer än väl åt mig. Ska försöka kolla lite mer noggrannt och jämföra, men jag tycker det är ganska tråkigt :( Wildfire är aningen billigare också.

 

Någon med HTC erfarenheter? För- och nackdelar?

 

 

 





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: