Krämpor überalles :(

2010-09-13, 14:14:20 / Kategori: Träning
Nu tror jag tamejf*n att jag har fått benhinneinflammation! Jag tror jag går och dränker mig själv i toaletten om det är så. Så typiskt när man äntligen har börjat träna igen, och kommit igång så bra. Då ska benen pajja så man måste vila. Vila har jag varken lust eller tid med. Eller tid har jag väl, men definitivt inte lust!


Om det nu är benhinneinflammation... På bilder på nätet ser det ut att göra ont där det brukar vid inflammation, men när jag sedan läser om hur det vanligtvis uppkommer så blir jag osäker...
Det är i alla fall inte vanligt träningsvärk, detta är en helt annan smärta. Träningsvärk svider så där gott, detta är mest obehagligt :(


Funderar på om jag ska våga chansa och köra spinning ikväll som planerat. Blir det värre efter det så är det väl bara att gilla läget misstänker jag.



jessica
BLOGG: http://jessica-envanligblogg.blogspot.com 2010-09-13 / 15:00:43

När jag gick min utbildning så fick vi lära oss att om man har ont när man vinklar foten upp, så beror det onda på att man överansträngt musklerna fram pga för kort vadmuskel.

Då ska man stretcha vadmuskeln med rakt knä och med böjt knä, för att man ska få sträckt ut alla musklerna ordentligt.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: