Var fan ska man titta?!

2010-09-09, 21:12:10 / Kategori: Meningslösa inlägg...
Igår på jobbet kom det in en kund, en ung tjej, som skelade något så kolossalt så jag blev alldeles... förvirrad. Eller det kanske inte var rätt ord, men jag kommer inte på nåt bättre. Ögonen pekade hej vilt åt varsitt håll, och dilemmat för mig blev naturligtvis var jag skulle titta på henne.


Ska jag titta på höger öga, eller vänster, eller inget, eller på hennes näsa eller what?! Nu i efterhand så inser jag att det bästa nog hade varit att titta någonstans mittemellan, och inte att försöka söka ögonkontakt med ett av ögonen.


Och sen kunde jag inte sluta fundera på hur hon ser egentligen? Förmodligen jordens dummaste grej att undra över, för hon ser väl lika bra som alla andra misstänker jag. Eller...?









» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: