Vingar, vinden och rumpan!!

2010-09-02, 21:38:14 / Kategori: Meningslösa inlägg...
Nu har jag skakat rumpa till trumtoner! Vi har gjort vinden, vågen, spindeln och spjutet bara för att nämna några av namnen på rörelserna...
Hmmm... Och jag hade visst glömt att det kunde vara liiite jobbigt trots allt. Svetten lackade nästintill lika mycket som på spinningen.



Nu är det dags för det dagliga avsnittet av True blood. Jag ska ännu en kväll sitta och hoppas på att det snart uppfinns ett sätt för oss dödliga att bli vampyrer på!



Skulle ni vilja vara vampyrer om ni fick chansen?








jessica
BLOGG: http://jessica-envanligblogg.blogspot.com 2010-09-02 / 21:49:24

Vad är det du tränat?



Ja, jag skulle vilja vara en vampyr, fast då en vampyr som dem i true blood och då helst några tusen år gammal, eller så vill jag ha en sån där ring så att de kan vara ute i solljuset.

Spike från buffy och vampyrerna skulle vara min vampyrpojkvän, för en sån får man väl ha om man råkar vara gift med en människa va?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: