GRYMMESÖNDAG!!!!

2010-03-28, 13:55:41 / Kategori: Allmänt
Idag är väl en av den sortens dagar som man kan kalla bättre :) Ganska nyligen hemkommen från Gekås och en hel del praktiska fynd. Bla regnkläder till Elliot för 80 kr, och en ny fin vårjacka till Tindra för 70 kr. Kan inte bli bättre :)

Köpte även lite grejer till dopet/kalaset, och födelsedagspresenter till Elliot. Ska man köpa Fisher price leksaker så ska man göra det i Ullared. Köpte det där flygplanet som vi letat efter på nätet bla, och på Gekås var det ca 150 kr billigare. Som hittat då faktiskt!

Nu om en liten dryg timme ska jag ge mig iväg och kolla på förhoppningsvis den sista och avgörande kvartsfinalen i hockey. Live i Scandinavium. Frölunda - Linköping. Misstänker att Scandinavium kommer koka ikväll! Ska bli grymt häftigt! Får tacka en gammal klasskompis från grundskolan som så snällt tänkte på mig när hon fick en biljett över :)

Näpp, dags att sätta fart, behöver lite mat i magen innan jag sticker iväg. Ha en skön eftermiddag allihop!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-03-28 / 14:30:35

Härligt att du fyndat och heja ordentligt nu på hockeyn! Sen så vet jag ju att du är en "bak-nörd" så in o tävla hos mig nu gulle! ;-) kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: