FLICKAN OCH VARGEN

2008-04-28, 11:28:38 / Kategori: Allmänt
Hmm, ja ungefär så börjar jag känna mig. Ni vet den där fabeln om vallpojken som hade tråkigt och som hela tiden ropade "vargen kommer, vargen kommer". När vargen kom på riktigt var det ingen som trodde honom.

Ungefär så känner jag mig med vår Turkietsemester. Nu har jag flaggat för både Alanya och sen Marmaris. Bokat hit och bokat dit.
Igår hittade jag ett jätteschysst hotell i.... Side. Hahaha, nu har jag snart gått igenom hela Turkiet. Nä men skämt åsido, jag tror det får bli detta. Det är verkligen barnvänligt, jättestort poolområde, strandbuss som kör fram och tillbaka från hotellet till stranden hela dagen, och barnvänlig strand. Dessutom googlade jag lite, och hittade bara bra kommentarer om betyg från folk som redan hade varit där.

Jobbigt att vara kontrollfreak. Tror hela tiden att jag ska hitta något bättre, billigare. Måste släppa taget nu känner jag hahaha. Bara boka och sedan längta och börja nedräkningen.

Josephine
BLOGG: http://mumintroll84.blogg.se 2008-04-28 / 13:36:44

Känner igen kontrollfreak-syndromet..men Turkiet låter ju superkul! När åker ni?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: