PÅ ÅTERSEENDE

2008-04-05, 00:47:40 / Kategori: Allmänt
Imorgon jobbar jag 10-14. Jag kommer därefter kasta mig in i duschen på jobbet, för att sedan direkt åka till den stora internationella flygplatsen - SÄVE.
Hahaha, för er som inte vet, så ligger Säve flygplats, eller Göteborg City Airport som de gärna vill kalla sig, mitt ute på en åker typ. Joho du, det är sant! Man kör och kör, eller åker och åker tills man är på en åker moahahaha! Korna går typ runt knuten och idisslar.

Eftersom jag tillhör 70-talisterna, vilket har visat sig vara ganska gammalt i vissa lägen, så kommer bloggen stå stilla de dagarna när jag är borta. Jag har keine anung om hur man gör när man mobilbloggar. Ska inte ens försöka, utan låta er slippa de missöden som förmodligen skulle inträffa om jag gjorde det. Skulle nog bara bli en massa jidder och osammanhängande meningar.
Så folket - eller rättare sagt mina trogna 7 läsare - vi skrivs på tisdag kväll igen när jag är tillbaka. So long!


image48
Bye bye!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: