SHOPPING IDAG ELLER...?

2008-04-29, 09:56:17 / Kategori: Allmänt
Tänkte åka och shoppa idag. Men så vet jag inte om jag orkar... GUD!!! Jag måste vara gravt skadad! Inte orkar shoppa, det kan inte vara sant... Snyft.... Nu går det bara utför med mig.

Sitter och mumsar frulle efter morgonpromenaden. Morgonpromenaden som förstördes av att min chef ringde och sa att min semester ev inte beviljas, för hon ville ha semester då. Ibland är jag bara för tacksam för mitt jobb. Verkligen.

Nu kan man tro att sommaren har kommit. Vi vaknade till sol och 15 grader varmt kl 7 imorse. Nu måste det vara en bit över 20 grader ute. LOVELY! Men man ska väl inte ropa hej. Kommer ihåg en gång när jag bodde i Norge. Då snöade det den 10 maj, på min kompis födelsedag... En vecka innan 17 maj, då det var sol och varmt igen. Märkligt.


image73
Aha, en krypskytt. Undrar om han ska skjuta min chef i baken...

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg 2008-04-29 / 16:58:10

ingen shopping?! har du feber eller? :P Jag känner verkligen igen mig i det där du skrev, då jag var till Finland sist så hade jag beställt hem en del grejer via internet, men Ahmet visste inte riktigt HUR mycket jag hade beställt... :) Så då jag kom tillbaks hit till Turkiet så smög jag in kläderna i garderoben, och om han har frågat om nåt så sa jag bara att den tröjan var min mammas, men den passade inte henne så hon gav den till mig, eller att de byxorna har jag haft hemma i Finland men jag har inte tagit hit dem tidigare... :P Ibland är det bättre att inte berätta allt. :P vad härligt väder ni har där... Förra veckan hade vi sol och +30, men så under veckoslutet sjönk temperaturen med nästan 20 grader, så temperaturomväxlingar är vanliga också här. :S Vad är det du jobbar med förresten? Ha en bra dag du med! kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: