SMÄRTA OCH CHICKFLICK

2008-04-28, 22:31:00 / Kategori: Allmänt
De här jäkla visdomständerna, en av de mest menlösa tingen här i världen. Jag har inte fått en enda. En kom upp halvvägs, men den snodde min tandläkare så fort han fick tillfälle. En annan är på väg, men är bara halvvägs uppe. Men den tredje lilla fuckern... Jag skojar inte när jag säger att det spränger i hela huvudet på mig!!! Vad fan är dealen med de här tänderna? Det känns som om jag har tandvärk i varenda tand i munnen bara pga visdomstanden som ligger och spränger i tandköttet. Mina kommer dessutom helt fel, helt på sniskan, och därför inbillar jag mig att det gör extra ont. Iprenöverdos innan jag lägger mig får det bli.

image72



Har kollat på 27 dresses ikväll. Tyckte den var helt ok, varken bu eller bä. En lättsam liten tjejrulle, utan vare sig budskap eller någon plats för eftertanke. Men en må bra film kanske man kan kalla den... Eller jag vet inte. Vid närmare eftertanke så var den kanske inte så bra.










» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: